Samsung Galaxy S4 kendi kendine kapanması

34

Galaxy S4 kullanıcılarının bazılarında telefonun kendi kendine kapanma sorunu mevcut. Bu durumda ne yapılmalıdır?

Samsung’un amiral gemisi ve en yeni cihazı Galaxy S4 kullancılarının bazıları telefonlarının kendi kendine kapanıp açıldığını ya da kapanıp öylece kaldığını söylüyorlar. Bu ve bunun gibi sorunlar yaşayan kullanıcılara bazı çözüm önerilerimiz var.

34 YORUM

  1. Arkadaslar Galaxy S4 Kullanıcısıyım internete giriyorum 2 dk biseylere bakarken bi anda tarayıcı kapanıyor film izlerken google da biseyler ararken felan 2 dk gecince bi anda tarayıcıyı kapatıyor bu sorunu bilen varsa allah rızası icin bi cevap atabilr mi

  2. merhaba arkadaşlar bende 5 ay önce s4 aldım ve bataryası sişti aldığım firmaya götürdüm garantiye yolladılar 10 iş günü içerisinde geri geldi ama bataryayı değişmediler batarya garantiye girmiyomuş şuan teefonu kullanamıyorum açıldıktan 2 dk sonra kapanıyor yeni batarya alsam bu sorun çözülür mü ?

  3. bende samsung galaxy s5 var hattı taktıktan birkaç sanıye sonra kapanıyor arama yapılınca kapanıyor teknik servise götürdüm yalımını değiştirdiler bataryayı değiştirdiler ama fayda etmedi. wifi yi kapattık sonra telefon çalıştı kapanmadı şu an hala gelmedi ama öyle olduğu söyleniyor sizde deneyin belki düzelir inş benmkide olmuştur samsung rezalet aldığıma pişmanım

  4. Evet bende de ayni sorun var 3 gündür cebimden halıya düştü ondan sonra böyle oluyor bilen bir arkadaş yardimci olabilir mi ?

  5. arkadaşlar benim telefon samsung-galaxy-s4 ve telefon açılıyor galaxy-s4 samsung yaısı geliyor ve geri panaıyor bunu terarlayıp duruyor ne yapabilirim

  6. Aynı sorun benim telefondada var samsung galaxy note 2. Telefon yarım saat kendi halinde kaldığı zaman tam kapanmıyor fakat ekranda açılmıyor. Telefonu tekrar açmam için, bataryayı çıkarıp takmam gerekiyor. Şerefsiz samsung, parayı indirmeyi biliyorsun şu müşterilerinle ilgilensene namussuz koreli

  7. teli daha dün aldım 10 saniye geçtikten sonra kapanıyor allah samsung un sahibinin canını alsın (amin)

  8. Ben de telefonu ilk aldığım gün açılıp kapanma sorunu ile karşılaştım firma değiştirmedi garanti yapamadı sinden dedi sim değiştirdim gene aynı peki kesin çözüm ne mahkeye vermek mi

  9. Telefonu aldıktan birkaç gün sonra başladı telefonun kendiliğinden kapanması.Kapatıp tekrar açıyorum. Bazan bunu günde birkaç defa arka arkaya yapmam gerekiyor. Sinir bozucu bir durum.Bataryada bir sorun görünmüyor.Aldığıma çoktan pişman oldum. Samsung buna acilen bir çözüm bulsun.Bu kadar sızdırmazlık ve vurdumduymazlık gerçekten ilginç.

  10. galaxy s4 var 3. orjınal batarya aldım tanesıne 120 tl ıstıyolar verdım telefonu alalı 8 ay olmadı her 3 ayda bır batarya degıstırıyorum sarj yuzde 40 ken pat dıe kapanıyor bu nasıl bır cıhaz s3 de yasamadım bu problemı ama samsung bu ısı yapamadı rezıllık dız boyu bır daha samsung alırsam ıkı olsun satıp 5s alıcm sakın samsung almayın sakın yetkılıler duyuyordur ınsallah haram olsun verdıgım paralar

  11. Arkadaşlar Samsung Galaxy S4 telefonunuz internete girince, video kaydedince oyun oynayınca kapanıp açılıyor yada kapanıp şarja takana dek açılmıyor ise muhtemelen telefonunuzun bataryası şişmiştir genelde batarya şişmesi telefon ısınınca yüksek voltaj elektriğe maruz kalınca batarya şişme yapar ancak eğer bataryanız orjinal ise saydığım unsurlar olsa bile 1-2 sene içerisinde böyle bir durum olması hiç de normal bir durum değildir yan sanayi ürün kullanmamanızı öneririm bataryanız şişti ise ve bu durum telefonu alma süreciniz garanti kapsamını geçmemiş ise telefonu aldığınız yere götürüp bataryayı değiştirmeniz gerekir. ancak garanti süreci geçmiş ise ortalmama 50 tl civarı orjinal batarya 15 tl civarı yan sanayi batarya almanız gerekir. (orjinal batarya almanızı öneririm.).

  12. arkadaşlar ben alalı 3 gün oldu ilk aldım sim kartin kesilmesi gerektiği için bir gün sin kart takmadan durdu ertesi gün sim kartı taktım te telefon 100 de 100 Sarzdan 60 kadar hızlı düştü sonra birden kapandı telefonu açtın yüzde 5 civarı Sarz yazıyo sonra yükseldi bir ara kapandı açıyorum pin giriyorum pat kapanıyo on onbeş kez böyle yaptı dün akşam telefonu formatladik pin girince kapanma geçti ama hala yüzde 50 nin altına inince arama yaptığımda kapanıyo yeniden bir batarya taktik ama yine aynı değişen birşey yok ne yapacağımı şaşırdım yaa

  13. telefonu alalı 15 gün oldu ama aldığım ilk günden beri telefonla bir süre oynadıktan sonra ekran donuyo ve telefon kontrolsüz olarak açılıp kapanıyor.ayarlardan foprmat attım,farklı simkart denedim ve servis tarafından yazılım yüklendi-güncellendi ama bi değişme olmadı gerçekten de rezalet bir durum o kadar para…hayal kırıklığı

  14. telefonu alalı 15 gün oldu ama aldığım ilk günden beri telefonla bir süre oynadıktan sonra ekran donuyo ve telefon kontrolsüz olarak açılıp kapanıyor.

  15. telefonu alalı 3 gün oldu kendiliğinden kapanıp açılıyo.gerçketn yazık o kadar para veriyosun 3.gün bozuluyo tavsiye etmiyorum yazık olur

  16. Telefonu alalı 3 gün oldu her şey çok iyiydi ama daha önceden indirdiğim ve kullandığım bir shop programına girdim telefon takıldı ve kendini yeniden başlattı daha sonra ekrana dokunsamda algılamadı ve sürekli kendini yeniden başlatıyor hiç durmadan. Bataryayı çıkarttım beklettim geri taktım ama hiç bi işe yaramadı sürekli kendini yeniden başlatıyor telefonu kullanamıyorum bi çözümü varsa söyleyin LÜTFEN.

  17. ben alalı 2 gün olmadı ekrana dokunduğum anda kapanıyor tavsiye etmiyorum o kdar para verdim ama değmezmiş samsung diye aldık ama çin malı alsak bundan iyiydi en azından o kadar para vermemş olurdum

  18. zaten akıllı telefon degıl kablolu telefon aldık sankı … diyaliz hastaları gıbı pirize baglı yasıyoruz ya yedek parca sanayii cokmesın dıye boyle az gıden bataryalar uretıyorlar

  19. arkadasla gectıgımız ay s4 aldım ve doya doya kullanmaya basladım ve 1 ayn doldugu gun bogaz turunda foto cekerkenn kapandı ve batarya %0 oldu bırden tabı anlayamadım bır kac gun sonra yıne yıne yıne veee yıne kapanıp acılmaya basladı bende netten araastırdım batarya sorun oluyormus ve baktımkı batarka kadın budu kofte mısalı lmus telefonu aldıgım ıhracatcı fırmayı aradım batarya sorunu var ılk serıde sorun var gel ucretsız degıselım dedıler bugun sırkecıde fırmayı buldum ve degıstım sorun yoook cok sukur samsung zaten ucretsız batarya degısımını butun subelerıne bıldırmıs ve gıdın degısırın bence

  20. telefonum durmadan kapanıp açılıyor. Bataryada problemim yok. Restart attım ama bu seferde donuyor . bılgısı olan varmı?
    (Samsung Galaxy S4 i9505)

  21. guncelleme yaptıysanız yazılım hatası var beyler yazılım guncellemeyı format attıkdan sonra kapayın aynı sorun bndede var daha telefonu alalaı 4 ay oldu yazılım guncelledıkden sonra yapmaya basladı

  22. Benim telde de aynı sıkinti var 2 aylık telefom batarya şişti ve video çekemiyorum mail ayamıyorum telefon kapanıyor lütfen çözümü varsa paylaşın

  23. gerçekten bende size katılıyorum, 3 aylık telefonda bataryada şişme oldu, wifiden baglandıgım an kapanıyor,acılıp kapanıp duruyor sarj cıhazını takmadan kendıne gelmıyor. bu kadar olmaz.

  24. olcay a katılıyorum..teli alalı iki ay oldu batarya şişti..wifi den nete girdiğim anda tel kapanıyor..şimdilerde video kaydederken de birden kapanmaya başladı..sana puanım 2 kanka s4..

  25. Indirilen dandik uygulamalarla alakası yok bu sorunun.
    Sebep batarya şişmesi.
    Rezaletin bukadarı olmaz. Orijinal batarya sisiyor hemde alalı çok kısa bir süre olmasına rağmen…

Yorum yaz